الاثنين، 21 ديسمبر 2015

هـــــــــ كدب عليها

هـــــــــــــكدب عليها وأقولها
إني عمري مـــا حبيت قبلها
ولا عمري قلبي ما دار
ولا لف مليون دار
ولا كن عندي قرار
ولا لي اى اختيار
برغم إن قلبي كان إسكان
وكل شبر فيه فدان
ولكل وقت عندي 1000 آذان وآذان
في الحب أنا قلبي ــــــــfree
بتقول أنا جبار
دا الحب ليه أسرار
والحزن دا مشوار
والهم دا أقدار
والفرح فر وطار
وتقول أنا بختار
أنا كنت ليك وأنا ليك
والقلب مــــات بعديك
نفسي تـــــــــــــمد أديك
ونكمل المشوار
نحكي كلام أتقال
ونبني بيت آه ودار
ونفرح الأقدار
وتقول أنا هنهار
ــــــــــــــــ
أنا بحر ما لوش شط
أنا همي ذاد على الحد
أنا جبت آخري بجد


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اصبحت بجمع افكاري

  القلب صبح اه بيتقطع ويادوب ايام اه وهودع وافارق في سكوت وسلام وزي ما قلنا دي يادوب ايام   اصبحت بجمع افكاري وبلملم عمري واشعار...