الثلاثاء، 29 سبتمبر 2015

انــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا



أنا                           أنا
عايش في الحياة ولفتني
وفى كل السكك ودتني
وعزاب السنين ورتني
انــــــــــــــــــــــــــا
حطمني الزمان ورماني
وكل الهموم صيباني
أنا                          أنا
مش عارف اذاى هكملها
ولا عارف أنا أولها
وبدعي ربنا يجملها
أنا                          أنا

قتيل الحب والأيام
وصاحب لقب قاهر الأوهام
أنا                              أنا
مش فاهم ولا عارف مالي
ولا عارف يميني وشمالي
أنا                       أنا
أدتها الحنان ورمتني
أدتها الأمان ذلتني
أدتها الكلام خرستني
أنا                     أنا
أدتها          أحلا ليالي
أدتها سنيني وخيالي
ورسمتها نغم عالي
أنا                   أنا
مش ناوي أحب أنا تأنى
كفاية الهموم وجعاني
مش ناوي أفكر
أنا ناوي خلاص أتنكر
أنا                     أنا

بكتب آه ليكي أغاني
وبضحك  وقلبي يعاني
وانتي ولا حساني
ولا فاهمه الحياة والدنيا
ولا شكلك كدا فهماني

خلاص  مش ناوي أزلها تأني
كرامتي بجد وجعاني
ولكل البشر شــــكياني
وقالت لي ياريت تفضل وحداني
حياتك معاها لغتها
وقررت وجات أخرتها
أنا                     أنا
لو فعلا تحبك جد
كان كل الكلام  أتهد
كانت تقرب ليك
مش تبعد بعيد عنيك
كانت تقولك حاضر
مش تقرب تقولك

ابعد ياريت خليك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...