الثلاثاء، 22 سبتمبر 2015

العلاج الجديد


العلاج
لو لي عندك غلاوة بلاش أشوف دمعتك
نفسي تاخدني في حضنك وادخل جنتك



انك يا غالي تحبني
ولا يوم يا غالي تسبني
من غيرك أنت تروح ألدني

نفسي تسمع كلامي لو ثواني
أنا قلبي في بعادك بيعاني
وبرغم انى وسط البشر
لكن وربي أنا وحداني
اسمعي كلامي وافهمي
للحب لازم والحبيب تستسلمي
فيها أيه هتخسري
ولا أنتي ناوية تتكبري
أنا من غيرك شخص مات
وبقيت هشاش ورفات
أنتي حبيبتي ودنيتي
نفسي لحبي تقدري
وبلاش بكلمة تجرحي
وغمزت عين تكسري
المهم العلاج أنك تحبيني طول الوقت
وبلاش كلمت بخاف وزهقت
فهماني
مش حابب ابعد عنك أصلي هموت
هكون إنسان عايش من غير صوت
رجاء اسمعي كلامي يا حبيبتي ياريت



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...