الجمعة، 11 سبتمبر 2015

خــــــــــــــــــانت



خانت ولعبت لعبتها
واتاري كنت أنا بدايتها
يا رتني ما كنت لقتها
ولا حتى آه في يوم حبتها
خانت ولعبت لعبتها
صدقت إحساسي معاها
وكنت بتمنا لــــــقاها
وهعمل أية أنا وياها
ما الكل ماشى على هواها
خانت ولعبت لعبتها
كدبت كل كلام الناس
وقلت عندها حب وإخلاص
وعندها مودة وإحساس
واصلها غير أصل كتير من الناس
00000000000000
كل الكلام كان محكوم
وكل ظالم كان مظلوم
في عيون بتتمنا لحظة
تحس فيها بطعم النوم
000000
سرقتها ذي كتير وكتير
عملتني حقل تجارب كبير
وأنا كنت فاكر نفسي أمير
خلتني مش لحق حتى طمير
0000

حبة عليا  اسكافي / هوا صانع الجزم والأحذية\

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...