الثلاثاء، 12 يوليو 2011

خلاص سامحينى

خلاص سامحيني

روفيدا ياحبيبتى أسف على التأخير

سامحيني ياحبيبتى يا أم القلب الكبير

والله غصبن عنى كان عندي ظروف

لكن قلبي والله وروحي كان عليكى ملهوف

انتى خلاص سكنتى في قلبي

مش هقدر اسكت ولا هقدر لحبك اخبي

سامحتى قلبي عارف انك هتسامحينى

انتى سكنتى في قلبي وعيني ياحبى

انتى بقيتي حلم كبير كان يصعب حتى فيه التفكير

كنت ببعد روحي بعيد كان أول ما أشوفك يوم عيد

طيب طيبي حبي حبيبي

جاء الحلم وحان الوقت وظهر الحق ورحل الموت

كنت بفكر فيكى تملى كنتى والله أخر حلم فضلى

كنت بقول انك روحي حلمي أملى كل طموحي

كنت ابكي لما تغيبي واصرخ ويعلوا صوتي و نهيبى

لكن لما تعودي لحضني افرح وامرح وقلبي بيجرى

يبقى تقولي أنى ناسيكى وأنا كل حياتي صبحت بيا وبيكى

كان يامكان كان في زمان قلب حنين وقلب خاين وجبان
راح القلب الطيب يبكى ويشكوا القلب التانى

بس ياعينى القلب الطيب كان مش عنده في أيده دليل

كـــــــــان بيقول الـــــــــــحق

والقلب التانى يقول كدأب كل دا لا

طيب يعمل إيه القلب الطيب غير انه يصبر ويقول الحق هيجي قريب

هي دى قصه قلب عجيب حب الغير بس دا كان هوا العيب

((( نصيحة ))))

لما تحب ياقلب اعرف إن الحب مطب خد بالك من المحبوب

ممكن يصبح خاين ممكن يقلب غير الأول ويصبح غير المطلوب

قال الشيخ أبو( نانا )

خد بالك الدنيا دى دنانه


(خد بالك من المحبوب ممكن يقلب يقتل كل الراغب والمرغوب)

روفيدا عجباكى القصه هوا قلبك سامحني ولا لسه

(((( قالت روفيدا ))))

قلبي لا يمكن منك يوم يغضب أنا اسيب الدنيا لو من غيرك واهرب

تسلمي ليا ياروح الروح والله قلبي كان من غيرك مقتول مجروح

روفيدا

بس ياريت تبقى تكلمني أصل فراقك والله المني (تعبني )

تبقى ألغربه وأنت كمان صعب عليا أعيش غربه وحرمان

أنا لسه في السن صغيره وأنت كبرت قلبي وخلتني بيك متحيرة

أنت كلامك بيصبر بعدك بس والله نفسي أفضل هنا جنبك

فاكر لما أنا قلت ليك فاكر والله شكلك نسيت هيك

فاكر أنا فاكره منيح وقتها كنت قلت إن قلبك من غيري هيضل جريح

فاكر يا أحلا لسان كلمني فاكر يا أجمل قلب حبنى وعمره ما ظلمني

فاكر كل كلامك ليا ضحكت قلبك همس عواطفك نظرت عينك


يله خلاص سماح بقى

سماح يا كل دنيتي سامح يا صانع ليا بسمتي

السلام عليكم







((((((((( يحيي العطيفى )))))))

{{{{ صانع المشكلة وصانع حلها }}}}}

اهدأ إلى حبيبتي وصغيرتي (روفيدا )

والــى (( نونه )) أو الحجة ( أو ) أم ديره الدكتورة { ندا }




كلمات
يحيي العطيفى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...