السبت، 3 أكتوبر 2015

قولى يا جارة


وقليلي  ليه  يا جارة
ولا كشف ولا استشاره
شكلوا خلاص يا ستي
تم ضبط الحرارة
000000000
ولا أيه الحكاية
شكلك بداتي بداية
ولا الحظ خانك
ووصلتي النهاية
000000
ردت قالت لي دادي / بابا
بخروج صبح مش راضي
حتى وربي النادي
أصبح خلاص مش عادي
000000000
في البيت صبحت حياتي
وبدأت خلاص آهاتي
بكتبلك وأنا في شباكي
وعيوني دمعها باكي
00000000
قلتلها ربي معاكي
قلتلها طيب روحي امشي
وأنا هطيب جروحي
0000
قالت لي بص ليا
وأرجوك اسمع عليا
حاول تنسأ غرامي
وشوقي لك وكلامي
اعتبرني وحدة عندك
وضم اسمي ضمن باقي الاسامي
قلتلها عيب يا روحي
انتي بلسم جروحي

وان كنت خلاص 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...