الجمعة، 23 أكتوبر 2015

قراري

عايش بهمومي واجاعي
وأحزاني خلاص هتدمرني
الكل اتفقوا على خداعي
وبقول ربنا هـــــ يصبرني
تعرفي مش عارف أتكلم
والجرح من همي بيتعلم
نفسي اسكن أحضانك
ومعاكي أكمل مشواري
بس أنا اعمل إيه
دا قرارك مش آه قراري
تعبان والبعد بيكسرني
ولا فئ حد معايا
أنا وأنت يا نور عيني قصه
وحكاية والــ1000 رواية
بخبي حاجات في قلبي
مش عارف أقولها
نفسي تفضل جنبني
والدنيا معاك أنا بطولها
بتقولي قرار
دي أخرتها
أنا صعب أفارق واحده
أنا حبتها
بتقولي قرار
قراري انى معاك عايش
لو حتى هتبعد وتنساني
ولو عرفت بعدك مليون بنت
ولو واحده هـــتملا كياني
أنت وحدك نور العين
ساكن عندي فى الجنبين
قضيتك جنبك أحلا سنيني


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...