الجمعة، 4 يناير 2013

نهايتك معايا

بقيت مش شايف غيرك قدامي كنت حبيبي وحلمي وبقيت دلوقتي اوهامي كنت بفكر فيك كنت بعيش بيك وليك كنت مصدق كل كلامك وبكدب كل اللى بيشكك فيك بس خساره انت طلعت حبيبي شيطان عمرك حبك عشقك حضنك كله كلام فى كلام هنهي حكايتي معاكي وهطلب من ربنا اني انساكي بس نصيحه صغيره خديها معاكي انتي عمرك ما هتبقي ملاكي انتى نهيتي كل كلام عيشتيني فى الاوهام واما بقلك امتي حبنا هيخرج من الظلام قلتيلي لا مش هقدر دا عيب وحرام بصى يا حلوه انتي كسبتي كتير وقليل لكن نصيحه صغيره انا ذعلي مرير بصى هسيبك بس هفضل ليكي كبوس ممكن انهي حايتك وممكن عليكي ادوس وممكن اجي لحدك وعلى ايدك ابوس بس مش تفكرى فى كدا اصله اصبح كبوس يلا شوفى غيرى وخططي وعليه يا دنيا اتنططي رساله الى الدنيا كلماتي / المهندس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...