الجمعة، 9 فبراير 2024

علي فكرة

 

طول الوقت

 


طول الوقت وانت جارحني وانا بتحمل



وانت بتظلم وانا اه مكمل



وانت بتتمنالي الموت

 


طول الوقت وانت كلامك اي كلام



دايما تفرح لما بنام



دايما اه مقضيها خصام



وبتشري لي اي ألآم

 


انا علي فكرة شريك



وانت اه بايع



طول الوقت



مقضيها وضايع



بص اسمعني



علقتني في احبال اوهام



خلتني اخاف لما بنام



هي اه قصة



طول الوقت

 


طول الوقت وانت جارحني وانا بتحمل



وانت بتظلم وانا اه مكمل



وانت بتتمنالي الموت

 


طول الوقت وانت كلامك اي كلام



دايما تفرح لما بنام



دايما اه مقضيها خصام



وبتشري لي اي ألآم


 

انا علي فكرة شريك



وانت اه بايع



طول الوقت



مقضيها وضايع



بص اسمعني



علقتني في احبال اوهام



خلتني اخاف لما بنام



هي اه قصة اي كلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...