الاثنين، 5 فبراير 2024

ميدان للرماية

 

انا غلطان ايوه عارف



اني اه لأحزاني كأرف



جاني همي وكان اه جارف



ضيع الاحلام



كنت عامل نفسي فاهم



في النهاية طلعت واهم



طلبوا مني اني اسام



قمت قدمت اللي بيا

 


فات اه وقت ولما جتها



قلت اخبط علي بتها



قلت اجي اشكلها حالي



من الهموم معرفش مالي



سكت ايوه الغاليه بابها



ورمتي اه جنابها



اعمل اية انا بس تأني

 


وصلت اه وبانت الحكاية



اني غلطان من البداية



هي عملتني ميدان للرماية



وكسرت ايوه القلب



اي حاجه خلاص اه عادي



ما انا قلبي صبح رياضي

 


تكسروني اكيد هعدي



برضوا هفضل جوه ارضي

 


وهي دي كانت الحكاية

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

انتباه

                    انتباه   انتباه كل حاجه في اللي فات كانت معاه انتباه للي   قرر اه وباع للي مشاها دراع انتباه للي فكرني   اخت...