الأربعاء، 21 نوفمبر 2018

قبل ما تمشى

قبل ما تمشى
قبل ما تمشى كنت مالك الحياة
وبعد ما مشيتي غرقت وأنا على بر النجاة
حبيت???? وعمري ما حبيت
وعشقت ???? وبرجلي في الهواء خطيت
ورسمت جنة وفيها أنا أتجنيت
ودخلت قلبك أنا وبحبك أنا حسيت
ورسمت بيكى دنيتي وحكيت أنا آه حكيت
حبك سباني وخلاني بقيت معلول
وكتبت فيكى قصأيد وقلمي بقى مشلول
ولحسن حظي أنى شوفتك أنا
ولسوء حظي بعد ما مشيتي بقيت أنا مذلول
لو على الكلام حبك في قلبي يقول
ولو على الغرام سهران أنا علطول
ولو على الجمال بيكى أنا مذهول
ولو على الجرح قتلتينى وأنا مكسور
بحبك أنا حسي بى وياريت تقدري
طيب شوفي سني وشوفي مظهري
بقيت بشكلي فوق المية سنه
وحبك كسرني وخلاني أموت أنا
لكن هنعمل أيه الحب مش مضمون
خابت معاكى ظنوني وأنا ظني عمري ما بيخوت
لكن وبعد ما بعدتي مكانك في قلبي هنا مضمون

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...