الخميس، 29 سبتمبر 2011

اول مــــــــــــــــــــــــــــــــره

أول مره

أول مره اشك أنا فيكى بس سامحيني الله يخليكى

أول مره

قلتي كلام مش مضبوط كنت هدمع كنت هموت
كنت معاكى أنا مبسوط قمتي طعنتي وقولتى موت
كنت معاكى بصدق بيكى قمتي كدبتي ليه الله يخليكى
كنت بقلك كل حكاياتي كنت شايفك ماضي وحاضر حتى واتى

بس خلاص سامحيني

انتى مشيتي سكه غريبة سكه عمرها ما كانت لقلبى قريبه
سكه أخرها معايا بداية عمـــري مـــــا كــــنت لغــــيري

ولا كان لي غيري هواية

كل كلامي صريح وحقيقي حتى أن كان ليكى أو لصديقي
كنت بحبك حب أخوه حـــــــب شــــديد حـــب بقوه

بس خلاص سامحيني

دى أخر مره

أنا صدقتك اه وكدبته أنا صدقتك وانتى كدبتي
أنا صدقتك حتى في نومي كنتى مطري آه وغيومي
بس خلاص الأرض اخضرت والماء أتوفر عندي
ايوه اتارى الغيم مش صادقه وكنت بتروي ارض غير ارضي

بس خلاص سامحيني

دى أخر مره

والله بجد صدمني كلامك لا وقتلني بجد حديثك
كنت مكدب عيني علشانك وكنت انا راسم نفسى ما بين احضانك

بس خلاص سامحيني

دى أخر مره

لما تشوفي كلامي وأما تشوفي حديثي
وإما تفكري أنى دا ليكى وأما تقولي وأنا مش أجاوب عليكى

يبقى كلامي دا كله مش ليكى

أنا بتكلم آه مع روحي أنا بتكلم مع شخصيه
كنت رسمها بدمعة عيني كنت شيلها جوه عنية
كنت فكرها طفله زكيه بس دى قتلت كل طموحي
كنت وكنا وكانوا وكان كله كلام بيجيب أحزان
وأنا مش عارف أنام والله كلامك كان أوهام
لا كلامك كان آه كابوس ايوه قتلني وأنا محبوس


بس خلاص سامحيني

انتى بديتي طريق مش صح وأنا مش همشي تأنى معاكى
بس هسيبك آه لطريقك وانتى هتخسرى وأنا هستناكى
وأما ترجعي تحكى معايا ايوه هقلك دى تأنى حكاية
عارف أن كلامي شديد بس انتى قتلتي قلبي بحديد
يعنى كلام هيكون بورود ولا هقلك أمركل أنا موجود


كله خلاص
هكتب فيكى كلام وحديث هكتب فيكى ومش راح آمل (أزهق )
هكتب فيكى انك خنتى كدبتي كدبتي كدبتي ما صونتى
أنا كنت بنصحك أنا فيكى كنت بشيل من فرحى واديكى
كنت مفكر انك صادقه كنت مفكر فرحى معاكى
بس طلعت أنا مجنون زيك ذي اى بنت في الكون
والله كلامك كله بصدق أما اليوم كلامك راح
آه وبقيتي معايا عادى قلبي هدوسه واسيبه يرتاح
آه وهبدا حكايتي وهتكون حكاية نجاح
بس خلاص
ومش مسامحك

إلى وهمي الجديد

كلمات م/

((((((((( يحيي العطيفى)))))

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

انتباه

                    انتباه   انتباه كل حاجه في اللي فات كانت معاه انتباه للي   قرر اه وباع للي مشاها دراع انتباه للي فكرني   اخت...