الجمعة، 5 يناير 2024

انا كداب

 

انا كـــــــــــــــــــــــــــداب

 

انا كداب



ما فيش يوم اه من بعدك اه دقيت باب



انا كداب



رسمت الضحكة فوق وشي



ودايما بقول للناس اه معلشي



وافرح بكره اه هتروق



واياك تعيش الدنيا اه مخنوق



وصدقني يدوب ايام كدا وتفوق



بس انا كداب



انا كاتم في قلبي اوجاعي



وكل حزن الدنيا دا بتاعي



ويوم  ما قسموا الفرح



نسيوا يحطول شي ليا اه في صاعي



لكن راضي وبقول دا نصيب



ما فيش في الدنيا حد بيعلم ايوه غيب



لكن كداب



تملي بقول لنفسي انا نستها



وخدت شبكتي وفارقت



ذى هي مفارقت كدا بيتها



لكن تملي بروح ازور اه تربتها



واكبر هم كان بعدها هيا



رحلت بعدها حياتي



        طفلتي



اختارت  انها تمشي وياها



برغم اني ايوه بهواها



وقلت حاجه تصبرني علي الايام



يدوب اسبوع ولحقتها تقول احلام



ومن يومها وانا عايش كدا في الاوهام

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اصبحت بجمع افكاري

  القلب صبح اه بيتقطع ويادوب ايام اه وهودع وافارق في سكوت وسلام وزي ما قلنا دي يادوب ايام   اصبحت بجمع افكاري وبلملم عمري واشعار...