الثلاثاء، 5 ديسمبر 2023

سامحني يا قلبي

 

كلام فاضي



ودنيا هي اه تختار



وآخرتها  بداية المشوار



تقدرها  هتخسرها 



حكاية واتقفل اه الباب 



ومش فارقة مين فينا طلع كداب



انا هكتب عشان حالي 



ومعادش يفرق وانا مالي



انا هستكفا ب الاحمال 



وهختار زي ما انتي بتختاري

 



خلاص هكتبت انا استغنيت 



وباركولي  



لغيت من دنيتي كلمت اه ما تقولي



وقفلت الباب 



علي واحد عيشني في الم وعزاب



وبعد يا دوب ما فيش ايام



صحي وشافها وسمع اه كلام

 


خلاص قفلت كدا معايا



وباعت كل اه هوايا



وعملت قلبي طفاية 



ومسكن  لما اه تحتاج 



وانا كنت مفكر اني ليها علاج 



خلاص قفلنا علي الماضي 



وأصبح خبر اه وكان 



وآخرتها يا قلبي اننا نتهان 



سامحني يا قلبي اني هسدوس 



علي نفسي  في كلام مدروس 



ودا مفكر انه اه الحاكم 



وانه كلامه دا شاكم 



لا  اتفضل فارق من اليوم 



وآخر مره  هتكوني ورده وليا فيها  لزوم 



خلاص قفلت كدا  اه الباب 



وهتشوفي

 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...