الاثنين، 10 يوليو 2023

ما فيش تغير

 

في الدنيا بعيش ايوه وافكر



وانت ايوه اه لعبه  ومتهكر



وما فيش تغير

 


انا سهل اني اكسب لعبتها



وادوس علي عيني لو طلبتها



واخاصم قلبي لو حن لدمعتها



بس انا اصلي كريم



هسبها تعيشها وتدور علي كرامتها

 


ولا هوا صحيح فين كرامتها



ما اتهانت  واتضربت ايوه بجزمتها



كان افضل لو حاجه داستها



وكانت اه تموت

 


الكل اه  سابها  وعيبها



ولا حتي في كرامه في بيتها



وبلاش مش هكتب  تأني في قصتها

 


وهجمع عنوان انا اه تأني



وانا عندي اغاني من الحاني



كنت بخبيها



وكتبتها ليها



بس خلاص حان الوقت اني انا ارميها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اصبحت بجمع افكاري

  القلب صبح اه بيتقطع ويادوب ايام اه وهودع وافارق في سكوت وسلام وزي ما قلنا دي يادوب ايام   اصبحت بجمع افكاري وبلملم عمري واشعار...