الأربعاء، 10 مايو 2023

كفاية بجد

 

رسمت الضحكة علي وشي



وقلت لنفسي معلشي



وكان الرد مش مقبول



ما فيش ولا يوم انا بخنهم



تملي وربي اه بصونهم



ومش كــــــــــــــــــداب



وزاد الحمل وانا صابر



ومش مجبور لكن جابر



ولا عمري بخون اه عهود

 


وفات الوقت نسيتنا



ولا زارت في يوم بتنا



ونسيت اه محبتنا



دي دنيا وربي عكس عكاس

 



تسبها تيجي تجري اه ليك



تروح ليها وتطلبها هتربيك



نصيبك  اه ومكتوب ليك

 


ودا عيبي انا  المحبوب



بقيت طالب ومش مطلوب



كفاية بجد دا انا مغلوب

 


زرعت البسمة في قلوبهم



ودار الوقت وقلبهم



ووصفوني اني  معذبهم



وانا راضي

 

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اصبحت بجمع افكاري

  القلب صبح اه بيتقطع ويادوب ايام اه وهودع وافارق في سكوت وسلام وزي ما قلنا دي يادوب ايام   اصبحت بجمع افكاري وبلملم عمري واشعار...