الخميس، 9 مارس 2023

علشان بهواكي

 

احترت معاك 



مبقتش انا فاهم



ولا عارف انت بتهواني



زي ما بهواك

 


الشوق من بعدك بيدمع


 

والقلب بيقول لك ارجع

 


وانت بقيت رافض تسمع

 


طيب قولي بجد كدا ينفع

 


انا بحر وماتت اسماكي

 


عبيت النهر بدموعي علشان بهواكي

 


تعرف انا بحلم

 


بس انا كداب

 


مبقتش بشوفك  قدامي



وخيالك غاب

 


وبرغم وجودك قدامي

 


اخترت انا ليك احلي اسامي

 


بتقولي لعيني انساها



اذاي وهي والله دواها



دا انا كل حتي في قلبي



والله بتهواها

 

 

كنت اه بحلم اكون الاول بس انا ما قدرت



داسوا علي قلبي وانا اه اتحملت

 


وادي ارضك بارت



والفرحه اهي طارت

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...