الثلاثاء، 24 أغسطس 2021

معاكي


معاكي ان شفت حالي



يا مسهرني الليالي



يا غالي واغلي غالي



نفسي تحس اه بحالي



وتطبطب شويا

 



نستني  كل همي




انت خالي وعمي



معاك مشيت متغمي



يا اغلي الحبايب

 

سنين وانا قول لروحي



خليكي بلاش تروحي



والله انتي طموحي



وعشقي وفـــــــــــرحتي

 

لا طبيب ولا شيخ يداوي



وعلي البعد ما كنت ناوي



دا انا سيرتي علي القهاوي



والكل يقول يــــــــــــــــارب

 


الشعر معايا سالك



وفي بعدك اه المهالك



اطلع وبلاش تكارك



انا نفسي في ضحكتك

 


امبارح كان في حضني



وكنا اجمل حبايب



سيب الايام تقرر



وبلاش تطلع صغير



دا انت شهد ومكرر



سكر نقوك نقاوه

 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...