الأربعاء، 23 ديسمبر 2020

قبل الغروب

 هي الحياه لحظات

فيها اللي عاش وفيها اللي مات

العشق ليه ممنوع

والفرح ليه ممنوع

من بعد ما انتى غبتي

عيوني ملتها دمــــوع


اوصف جمالها وحسنها

ولا طيبت قلبها

ولا عيونها وحسنها

انا بختصار بــحبها


بجمع فى الكلام انا ليك

 ونفسي بجد انا ارضيك

ومكان ما تكونى هكون انا ليك


انا اعمل اية انا بعدها

ولا اعمل اية فى بعدها

وب اعلي صـــوت انا قلتها

الحزن وقته خلاص انتهاء


عايش وقلبي فى حضنها

وبكتب كلامى فى وصفها

خلتني اقول بحبها


نفسي الكلام اه يطول

والهم ياريت  يزول

دا القلب بقي مزهول


اجتمعنا من ساعات

قلنا فى يا واد حاجات

قلنا فيها عن الحروب

قلت فيها انا فيك بدوب

نفسي نلتقي قبل الغروب


موافق ولا احدفك ب الطوب


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...