الخميس، 24 سبتمبر 2020

نسيت أيامي

 

أول ما بفكر فيها بضحك والدمع يسيل

والعين بتقولي أيه مالك زعلان يا كبير

 

أول ما بشوفها والمسها

قلبي بيتخض

بتقولي واحشني والنعمة

 وتبدا  في  العــــــــــــــض

 

تعرفي الفرحة أنا ملتها

والدمعة في عيوني هوتها

كان نفسي جراحي أموتها

واطلع كسبان

 

نسيت أيامي في أيامك

وبنيت أحلامي في أحلامك

من دون الكل أنا قلبي دا خدامك

 

صورتك في القلب أنا سيفتها

وبعلوا الصوت بقول انى عشقتها

 

افهم وبلاش تبعد تأني

أنا كل يوم في البعد بعاني

وبرغم الكل أنا وحداني

 

 

يا أجمل فرحة لقتها

وبرجلي أنا رحن آه بتها

والشاي كان مر وعدتها

وبجد أنا مفتقد آه ضمتها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اكيد في

  اكيد في فرحة بعد الصبر واكيد قرب دخول القبر ومين عارف   معادي معاه تعبت بجد واصبحت بتمناه ومن كل قلبي بقيت بهواه ومش عارف   اعشه...