السبت، 14 يناير 2017

حـــــــوار


حوارحصل مع واحد كان هيتقدم لبنت


البنت بتقول

ـــــــــــ
هـــوا أنت جيفارا
أنا لو فكرت ارجعلك تأني أنا أبقا حمارا
هوا أنت جيفارا
أنت إنسان عقلك فوت
وبقيت مجنون
بتدور على اى طريقة
وبتقول مفتون
الوأد بيقول
ـــــــــــ
أنا عــــــــمـــــر الغالي
فتعالى لحضني تعالي
أنا عمر الغالي
أنا نور عينك وهواكي
إنما مهما تلفي وتدوري أنا هستناكي
انتي صعب تكوني لغيري لو حتي معاكي
البنت بتقول
ــــــــ

مريض بـــ الحب من ساعة
ما في إحساس ولا قناعه
ياريت وأنت آه بتمشي
تسقط يا حبيبي في بلاعة
الــــــــــــــــــوأد بيقول
ــــــــــــــ
إحساسي معاكي مش هيطول
وهنرجع تأني ذي الأول
نـــــــــــــاقر ونقير

انتي تخلصي ليا وأنا ما فيش تقدير

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

انتباه

                    انتباه   انتباه كل حاجه في اللي فات كانت معاه انتباه للي   قرر اه وباع للي مشاها دراع انتباه للي فكرني   اخت...