الجمعة، 13 نوفمبر 2015

على فكره

على فكره  أنا بعدك سهل أموت
هتحول
إنسان صامت من غير صوت
هتحول
بعدك لــــــــــــــطريق مسدود
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رسمت الفرح في سكتنا
ورسمت البسمة في دنيتنا
ودلوقتي حكمت تــــموتنا

همشي ولملم أوراقي وأعيش مكسور
مش فارقـــــــــــــــــــــــــــة
هبني بين وبين الفرح آه سور
تعرف بجـــــــــــــــــــــــــــــــد
انـــــــــــــــــــــــــا بتهد
هبني لنفسي بيت تحت الأرض
هجمع كل أفكاري وامحيها
واى أشخاص في حياتي هلغيها
بس أنت حبيبي وعيوني وحياتي
أنت الماضي والحاضر وآلاتي
بس سامحني
على قراري
بس دا كان قرارك مش قراري
انتي حكمتي وانتي بتختاري


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اعاتب مين

  اعاتب نفسي ولا روحي    ما انا قتلتني اه طموحي   وانا الغلطان     فتحت باب وانا مش قده وصعب عليا اه صده سنين العمر يت...