الأربعاء، 14 يناير 2015

عكس الحقيقة

        عكس الحقيقة



جرحتني ومبين    أن أنا فرحان
جرحتني ومبين    أن أنا اسعد إنسان

جرحك خلاص بالنسبة لي عادي
وكل مره بتكون ياحبيبي أنت البادي
فبلاش نعاتب بعضنا
وياريت ننهي حبنا
وكل واحد مننا
يشوف نصيبه وقسمتوا

في كل كلمه أنا قلتها
حاجات كتير وضحتها
وأنت مش ناوي يا عمري
أنك تغير اى غلطه عملتها

نصيحة بلاش دموع
نصيحة بلاش خداع
كان ما بيني وبينك حب
لكن وقت الحب ضاع

هسيبك وهندم على الأيام
هسيبك وهبكي على الأحلام
هسيبك وكل شي بيني وبينك طلع أوهام
/          يحيي

هسيبك بس نصيحة غير حالك


هعاتب عيني واشكيها
وابكي على نفسي
عمري ما هبكي تأنى عليها
  









ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

انتباه

                    انتباه   انتباه كل حاجه في اللي فات كانت معاه انتباه للي   قرر اه وباع للي مشاها دراع انتباه للي فكرني   اخت...